Οι τύποι ανδρών που είναι πιο πιθανό να απατήσουν!
Έπειτα από διάφορες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν και την μελέτη εκατοντάδων προφίλ ανδρών σε ιστοσελίδες γνωριμιών, οι ερευνητές κατέληξαν στους τύπους άνδρα που είναι πιο πιθανό να απατήσουν!

τύποι ανδρών

Έπειτα από διάφορες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν και την μελέτη εκατοντάδων προφίλ ανδρών σε ιστοσελίδες γνωριμιών, οι ερευνητές κατέληξαν στους τύπους άνδρα που είναι πιο πιθανό να απατήσουν!

Δεν είναι πως οι άλλοι είναι άγιοι, απλά υπάρχουν μερικοί με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που έχουν μεγαλύτερη τάση από τους υπόλοιπους.

Ποιοι είναι αυτοί; Για να δούμε!

Όσοι βρίσκονται στο τέλος μιας δεκαετίας

Κατάλαβες, όσοι ετοιμάζονται να πάνε από τα 19, 29, 39, 49, 59 στα 20, 30, 40, 50, 60 αντίστοιχα. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Proceedings of the Natural Academy of Sciences, οι άνθρωποι που η ηλικία τους τελειώνει σε -9 είναι πιο ικανοί να απατήσουν το άλλο τους μισό. Το συγκεκριμένο δεδομένο επιβεβαιώνει και η ιστοσελίδα Ashley Madison, με πάνω από 950,000 άντρες χρήστες ήταν ηλικίας 29, 39, 49 και 59.

Οι ψηλοί

Σύμφωνα με ιστοσελίδα γνωριμιών, οι ψηλοί άνδρες έχουν μια τάση προς την απιστία. Άγνωστο γιατί.

Όσοι ακούνε ροκ

Τα λεγόμενα “wild” πνεύματα είναι πιο πιθανό να απατήσουν τον σύντροφο τους, άσχετα από τι μουσικοί ακούνε οι δεύτεροι.

Τύποι που δουλεύουν στο IT

Ακραίο αλλά αληθινό. Έρευνα του Ashleymadison.com έδειξε πως το αίμα των παιδιών που το καίνε στο πισί βράζει στην θέα μιας θελκτικής γυναίκας.

Όσοι ασχολούνται με το Twitter

Οι συγκεκριμένοι χρήστες είναι πιο επιρρεπείς όταν πρόκειται για την απιστία, όπως αναφέρει το πανεπιστήμιο του Μιζούρι. Οι facebookάδες δηλαδή είναι άγιοι;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

05-02-2024

Άγιος Δημήτριος Αττικής

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Βούλα

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
29 Μαρ. 2024
ΦΕΝ
19:45
-
ΑΛΜΠ
29 Μαρ. 2024
ΒΙΡ
21:30
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;