OI EKΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΥΛΟΣ παρουσιάζουν το βιβλίο:
SOCIAL MEDIA MARKETING – Μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πέμπτη 16 Ιουνίου – στις 18:30
Εconomia – Πολυχώρος Εco Ζone |
Βλαχάβα 6-8, 105 51 Αθήνα,
τηλ: 210-3314714
Στάση Μετρό: Μοναστηράκι
Θα μιλήσουν για το βιβλίο:
Μαρία Κωνσταντοπούλου – Ομότιμη Καθηγήτρια – Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Ο.Π.Α.
Σέργιος Δημητριάδης – Αναπληρωτής Καθηγητής – Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Ο.Π.Α.
Ανδρέας Ευαγγελάτος – Μέλος Ε.ΔΙ.Π. Ο.Π.Α.
Γιάννης Ριζόπουλος – Δημοσιογράφος
Άγγελος Ξενάκης – Σύμβουλος επιχειρήσεων, Οικονομολόγος
Το βιβλίο και η σημασία του
Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που κάλυψε το ζωτικό, «εν εκρήξει», αυτό αντικείμενο. Δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την «εργαλειοθήκη» του μαρκετίστα, ενώ συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το «Μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης», ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας, και χαλιναγωγεί τα δεδομένα των κοινωνικών μέσων, ώστε να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων που μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να επιτευχθούν οι στρατηγικοί στόχοι.
Social Media Marketing – 2η Έκδοση Μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Οι συγγραφείς: Tracy L.Tuten, Ph.D. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο East Carolina University, Greenville, USA. Michael R. Solomon, Ph.D. Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Καταναλωτή στη σχολή Haub School of Business του Saint Joseph’s University, Philadelphia, USA.
Μετάφραση: Μαρία Κωνσταντοπούλου, Oμότιμη Καθηγήτρια Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Επιμέλεια: Ανδρέας Ευαγγελάτος Μέλος Ε.ΔΙ.Π. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
15-02-2024
Νέα Σμύρνη
Πληροφορική
Πρακτική Άσκηση
05-02-2024
Άγιος Δημήτριος Αττικής