Στην τελετή ανακοινώθηκαν οι digital καμπάνιες που ξεχώρισαν και οι νικητές παρέλαβαν τα βραβεία τους. Το Best in Show Award, δηλαδή η καμπάνια εκείνη που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία από όλες τις υποψηφιότητες στα βραβεία, απονεμήθηκε στην καμπάνια “Toyota Hybrid Campaign” της εταιρείας Mozaik.
Στην τελετή, μια βραδιά αφιερωμένη στην digital διαφήμιση, παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της 10μελούς διεθνούς κριτικής επιτροπής των βραβείων και Executive Vice President & CMO του IAB, David Doty, καθώς και τα μέλη της κριτικής επιτροπής Alison Fennah, IAB Europe, Włodzimierz Schmidt, President & CEO, IAB Πολωνίας και ο Volkan Biçer, μέλος του Δ.Σ. του IΑΒ Τουρκίας και ιδρυτής της εταιρείας mobilike. Την βραδιά άνοιξε και καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους ο πρόεδρος του Δ.Σ. του IAB Hellas, Γιώργος Ζαλοκώστας. Παρουσιάστριες της βραδιάς ήταν οι κυρίες Ξένια Κούρτογλου, και Σέβη Πόντη, Μέλη του Δ.Σ. του IAB Hellas.
Τα ΙΑΒ Marketing and Interactive Excellence Awards, ή εν συντομία ΙΑΒ MiXX Awards, αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο παγκόσμιο θεσμό της digital διαφήμισης, επιβραβεύοντας τις πιο δημιουργικές και αποτελεσματικές καμπάνιες της χρονιάς. Μετρώντας ήδη 10 χρόνια παρουσίας στις Ηνωμένες Πολιτείες και 5 χρόνια παρουσίας στην Ευρώπη, φέτος το IAB Hellas φέρνει και στην Ελλάδα τον θεσμό αυτό, με απόλυτο σεβασμό ως προς το ήθος και την κουλτούρα των αντίστοιχων διοργανώσεων του εξωτερικού.
Υποστηρικτές των βραβείων ήταν η Google και η White Space, η οποία επιμελήθηκε το intro video των βραβείων και τις κάρτες παρουσίασης.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Βούλα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
05-02-2024
Αθήνα