Μια νέα βρετανική έρευνα που έγινε για λογαριασμό της ασφαλιστική εταιρίας ΑΧΑ σε 2.000 ενήλικες θίγει το πόσο κρίσιμα είναι τα πρώτα 12 λεπτά ενός ραντεβού!
Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητές ισχυρίζονται πως σε αυτό το χρονικό διάστημα αποφασίζει κάποιος αν του αρέσει αυτός ή αυτή που κάθεται απέναντι του και το αποτέλεσμα εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες.
Έτσι, κρίνεται θετικά κάποιος που χαμογελάει, που σε κοιτάζει στα μάτια, που έχει δροσερή αναπνοή, που διαθέτει καλό τόνο φωνής και που είναι ντυμένος «έξυπνα».
Από την άλλη, απωθητικά θεωρούνται πράγματα όπως η «βαριά» μυρωδιά του σώματος και η κακοσμία του στόματος (όπως ήταν και αναμενόμενο…).
Μάλιστα, το 40% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι δεν θα έβγαιναν άλλο ραντεβού με κάποιον που συνηθίζει να ορκίζεται, το 36% ότι βρίσκουν απωθητικό το ατημέλητο ντύσιμο και το 33% την έλλειψη χαμόγελου.
Τέλος, το 6% ελέγχουν πριν το ραντεβού τις αναρτήσεις σε Facebook και Twitter του ατόμου που πρόκειται να συναντήσου
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης
Όλοι οι τύποι εργασίας
23-01-2024
Αθήνα
1
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
08-01-2024
Μαρούσι