Πώς λέμε Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Ε, έτσι θα λέμε και Παρίσι-Βαρκελώνη από δω και πέρα.
Ο λόγος για το παρθενικό ταξίδι της υπερταχείας, που συνδέει απευθείας τη Βαρκελώνη με την πόλη του φωτός, μέσα σε 6 ώρες και 25 λεπτά χωρίς ενδιάμεση στάση και χωρίς ν’ αλλάξουν αμαξοστοιχία, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.
«Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη όχι μόνο κερδίζουμε χρόνο, αλλά είναι και ένας τρόπος να έρθουν πιο κοντά οι δυο χώρες», ανέφερε ένας από τους πρώτους επιβάτες.
«Παρουσιάζεται ως θετική είδηση, δεν είναι όμως έτσι. Περιμέναμε 20 χρόνια για αυτό το έργο. Η Ισπανική κυβέρνηση κινείται με ρυθμούς που παραπέμπουν στον προηγούμενο αιώνα», δήλωσε ένας Καταλανός επιβάτης.
Μάλιστα, η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση των δύο πόλεων τέθηκε σε λειτουργία με μεγάλη καθυστέρηση εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων, ενώ το εισιτήριο χωρίς επιστροφή κοστίζει 59 ευρώ και ήδη έχουν γίνει περισσότερες από 30.000 κρατήσεις θέσεων.
Τέλος, σύμφωνα με την γαλλική σιδηροδρομική εταιρία SNCF, το 2014 περίπου ένα εκατομμύριο επιβάτες αναμένεται να επιλέξουν για τη μετακίνηση τους τη συγκεκριμένη γραμμή.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πληροφορική
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Αιγάλεω
Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης
Όλοι οι τύποι εργασίας
23-01-2024
Αθήνα