Top 7 multiplayer games που αναμένονται μέσα στο 2011

Deathmatch. Capture the Flag. Domination. Ορολογίες όπως αυτές έχουν γίνει καθημερινή συνήθεια στα multiplayer games 15 και πλέον χρόνια και είναι “must” σε κάθε σχεδόν παιχνίδι που επιτρέπει στους παίκτες να ρίχνουν στο ψαχνό ο ένας στον άλλον. Στις μέρες μας όμως το “must” σπάνια ισχύει και αυτή την χρονιά  κάθε μεγάλη κυκλοφορία μέσα στο φθινόπωρο, αναζητεί τρόπους να επανεφεύρει, να εμβαθύνει ή έστω να βάλει την δική της μοναδική σφραγίδα στον ανταγωνισμό  και στο co – op play.

Ορισμένες απο τις σφραγίδες αυτές ξεχωρίζουν ανάμεσα απο άλλες και ακόμα και αν οι περισσότερες είναι βασισμένες σε sequels προσθέτουν έξτρα πόντους στο multiplayer κάνοντας ακόμα και τους πιο ακλόνητους στο single play gamers να στρέψουν πάνω τους  το ενδιαφέρον τους.

Τι λέτε, ξεκινάμε;

7. Uncharted 3: Drake’s Deception

Κυκλοφορία: Πρώτη Νοεμβρίου (2 Νοεμβρίου στην Ευρώπη).

Πλατφόρμα: PS3.

Σε γενικές γραμμές το multiplayer στοιχείο δεν διαφέρει και πολύ σε σχέση με εκείνο του προκατόχου του. Το leaping, το climbing και το cover based shooting είναι μέσα, μαζί με νέες διασκεδαστικές προσθήκες όπως για παράδειγμα τις στάσιμες θέσεις για το minigun. Εν τούτοις, οι νέες περιπέτειες του Drake έχουν κάποιες λεπτομέρειες που θέτουν εκτός το treasure hunters VS mercenaries ύφος που υπήρχε στο Uncharted 2, ξεκινώντας απο τις επιλογές προσαρμογής που επέτρεπαν σε παίκτες να φέρουν τους Drake, Sully αλλά και τους υπόλοιπους χαρακτήρες στα μέτρα τους με unlockable gears και ένα ενδεχομένως “βαθύ” boost system και special ability ανταποδώσεις.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως κάποιες απο τις αλλαγές στο gameplay που φέρνει το Uncharted 3, για παράδειγμα ένα buddy system, καθιστά τους παίκτες πιο “ζόρικους” όταν συνεργάζονται με ένα προκαθορισμένο συμπαίκτη σε ένα deathmatch μεταξύ τριών ομάδων.

Αλήθεια όμως είναι οτι ενώ τα παράπανω είναι καινούρια στοιχεία μέσα στο  Uncharted, έχουμε ξαναδεί και άλλα games να κάνουν παρόμοια πράγματα. Οπότε  αυτό που μας εξιτάρει όσον αφορά τον τομέα multiplayer στο Uncharted 3 είναι ότι δίνει στα stages του μια στοιχειώδη «κύρια πλοκή έργου» δεδομένου ότι μερικοί χάρτες έχουν πολλαπλάσια μέρη. Παραδείγματος χάρη, ο Airstrip χάρτης που είχαμε γνωρίσει με μια πρώτη ματιά τον Απρίλιο, ξεκινά με ένα high speed chase μεταξύ ενός στόλου απο flatbed φορτηγά και ενός αεροπλάνου- ταξί που μεταφέρει εμπορέυματα, καθώς φυσικά κάθε ομάδα διεκδικεί το αεροπλάνο για τον εαυτό της, χωρίς βέβαια να συντριβεί απο τις ρόδες των φορτηγών, προτού αυτό απογειωθεί.

Η νικήτρια ομάδα παίρνει το πλεονέκτημα στο επόμενο στάδιο του χάρτη, ένα  αεροδρόμιο κατάκλισης γεμάτο με  τοποθεσίες ιδανικές για snipers.

[youtube pWgTgV_ellU]

Συνδυάστε αυτό μαζί με το 3 player co – op mode που ακολουθεί ένα απλουστευμένο story χωριστά απο το single player και υπάρχει πιθανότητα πως τα multiplayer χαρακτηριστικά του Uncharted 3 πραγματικά να ξεπεράσουν την main campaign του.

6. Dark Souls

Κυκλοφορία : 4 Οκτωβρίου ( 7 Οκτωβρίου στην Ευρώπη).

Πλατφόρμα : PS3, Xbox 360.

Όντως , είναι προφανές πως η προσέγγιση του Dark Souls στον multiplayer τομέα δεν δείχνει να διαφέρει και πολύ απο εκείνη του Demon Souls το 2009, αλλά υπάρχει το ενδεχόμενο πολλοί απο εσάς , ιδιαίτερα όσοι δεν διαθέτουν PS3, αν ακόμα και 2 χρόνια μετά δεν έχετε παίξει το μακάβριο και ομολογουμένως tough fantasy adventure, σε αυτή την περίπτωση θα σας είναι άγνωστο το όλο κλίμα του.

Παρότι το Dark Souls είναι κυρίως single player παιχνίδι, η παρουσία και άλλων παικτών γίνεται αισθητή στα – κατά περιόδους- στον κόσμο του Dark Souls περιπλανώμενα phantoms, τα οποία προσδίδουν προειδοποιητικά μηνύματα για επερχόμενους κινδύνους. Πάει ακόμα πιο μακριά όμως το θέμα. Με ορισμένα artifacts καθιστάται δυνατόν να “τραβήξετε” και άλλους παίκτες εκτός του δικού τους παιχνιδιού και να γίνουν ακόλουθοι σας κατά μία έννοια, να σας εξυπηρετούν ή και να γίνονται ασπίδα προστασίας, στόχοι σε επιθέσεις που μάλλον καλύτερα να αποφευχθούν άμεσα απο τον χαρακτήρα σας. Αν έχετε και κακές προθέσεις  μπορείτε να “μπουκάρετε” και εσείς σε παιχνίδι άλλων, σαν phantoms περιβλημένα με κόκκινη λάμψη και είτε να τους επιτεθείτε κατά μέτωπον και να τους σκοτώσετε είτε να τους κλέψετε την ανθρώπινη “υπόσταση” τους, κάτι που θα λειτουργήσει καταλυτικά ωστέ να μην καταντήσετε ένας ζαρωμένος undead.

Είναι μια όχι και τόσο φιλική προσέγγιση που δένει άψογα με το ήδη αγκαθωτό ύφος που φωνάζει “ετοιμάσου να πεθάνεις”, του Dark Souls. Αν πλησιάζει λίγο έστω το Demon Souls θα σας κάνει να το λατρέψετε.

5. Assassin’s Creed Revelations

Κυκλοφορία : 15 Νοεμβρίου

Πλατφόρμα : PS3, Xbox 360, PC

Stealth, κυνηγός και κυνηγημένος μέσα στο πλήθος. Το gameplay του Assassin’s Creed Brotherhood, ευτυχώς δεν το έχουν απομιμηθεί σε μεγάλο βαθμό, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, οπότε το γεγονός οτι το Revelations επεκτείνεται πάνω του με νέα modes και νέα χαρακτηριστικά στο gameplay , απο μόνο του αρκεί στο να αξίζει μια θέση σε αυτή την λίστα. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι δεν μένει ικανοποιημένο απλώς κάνοντας update σε ότι  προυπήρχε, για αυτό λοιπόν σωρεία απο community στοιχεία – μεταξύ άλλων ένα σύστημα “challenge”- με σκοπό να αυξήσει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους παίκτες και επιπλέον unlockable επιλογές παραμετροποίησης χαρακτήρων, σχεδιασμένες ώστε να διατηρηθεί αμείωτο το ενδιαφέρον των παικτών του.

Το άρθρο αυτό δεν αναφέρεται στα παιχνίδια που απλώς ρίχνουν όλο το βάρος τους στον τομέα multiplayer , υπάρχουν 2 πράγματα που – εκτός απο την αναμφισβήτητη μοναδικότητα του- κάνουν το Revelations ιδιαιτέρως ενδιαφέρον. Το πρώτο είναι ότι το multiplayer mode του διαθέτει ολοκληρωμένο storyline οπού εξελίσσεται συμβαδίζοντας με το level up, δείχνοντας έτσι στους παίκτες πως μοιάζει το “σύμπαν ” του Assassin’s Creed απο την οπτική γωνία του σατανικού Templar. Ίσως εν μέρει αυτό γίνεται για να φέρει παίκτες που δεν τους “καίει ” να παίζουν μαζί με άλλους.

[youtube c4QemQVpjUQ]

Το δεύτερο δεν είναι άλλο απο το ότι παίρνει τα σημαντικότερα  modes που επικρατούν στο είδος , deathmatch και capture the flag -ξεφεύγει απο το καθιερωμένο stealth και προσθέτει δικό του – και  τα μετατρέπει με επιτυχία σε κάτι τελείως φρέσκο. Το μεν Deathmatch αλλάζει σε λιγότερο προβλέψιμο  και περισσότερο έχετε τα μάτια σας 14 απο την πλευρά σας. Αυτό γιατί το ραντάρ αφαιρείται και δεν επαναλαμβάνεται σε  πλήθη απο character models. Το δε Capture the Flag απο την άλλη, ή αν προτιμάτε όπως το αποκαλεί το παιχνίδι καθεαυτό “Artifact Assault” διασπάει τον χάρτη στην μέση και οι παίκτες είναι πιο τρωτοί αμέσως μόλις εισχωρήσουν σε εχθρικό έδαφος.

Η αλήθεια είναι πως βάζοντας μια νέα εκδοχή στην θέση της παλιάς, όσον αφορά πάντα το gameplay δεν είναι και το πιο πρωτότυπο , όμως αν χρειάζεστε και άλλο λόγο για να θεωρήσετε το παιχνίδι μοναδικό , πέρα απο το ούτως ή άλλως ξεχωριστό gameplay του, τον έχετε.

4. BattleBlock Theater

Κυκλοφορία : Αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στην χρονιά

Πλατφόρμα :

Όπως θα έχετε διαπιστώσει μέχρι τώρα το τέλος του 2011 δεν υστερεί καθόλου σε multiplayer αλλά ορισμένα παιχνίδια κάνουν το κάτι παραπάνω στο να το εντάξουν και στο gameplay , αντί να επικεντρωθούν στο πως να ξεχωρίσουν σε “δευτερέυοντα” modes.

Τα Ratchet & Clank: All 4 One και  Rayman Origins είναι κάποια παραδείγματα, ασχέτως του οτι ανταγωνίζονται με party – game στοιχεία, βρισκουν τρόπους να συνεργαστούν και να διευρύνουν τις δυνατότητες να πονοκεφαλιάσετε τους φίλους σας, δεν κάνουν τίποτα που να νιώθει απο όσα έχετε ξαναδεί. Το BattleBlock Theater εν τω μεταξύ φτάνει τα όρια συνεργασίας στα άκρα και στην πορεία δημιουργεί έτσι απαράμιλλη δυνατότητα για old school multiplayer “μπάχαλο”.

Δημιουργήθηκε απο την The Behemoth , την developer γνωστή και για το Castle Crashers. Το BattleBlock Theater  είναι απλοικό σαν εικόνα, περιέχει μινιμαλιστικούς δισδιάστατους χαρακτήρες που  χοροπηδούν εδώ και εκεί σε κλειστές αρένες φτιαγμένες με τούβλα. Το gameplay είναι λίγο περίπλοκο, οι παίκτες πρέπει να συνεργάζονται για να τελειώνουν “συνεταιρικές ” πίστες πάζλ ή να ενώνουν τις δυνάμεις τους για να διαλύσουν τους αντιπάλους σε βίαια minigames.

[youtube dxHV5n6AkSI&feature=player_embedded]

Φιλικό και ανταγωνιστικό λοιπόν, η συνεργασία μεταξύ παικτών στην ίδια ομάδα είναι απαραίτητη και θα πρέπει να έχετε αρκετές εναλλακτικές για να βοηθάει ο ένας τον άλλον, να ξεφεύγετε απο λάκκους και χάσματα στο έδαφος, ή ακόμα και να συντονίζετε χρονικά άλματα μεταξύ σας ώστε να μπορέσετε να φτάνετε σε ψηλότερα σημεία αν είναι αυτό το ζητούμενο. Ακόμα πιο ενδιαφέρον; Μια ίσως σαδομαζοχιστική τάση που έχει το παιχνίδι  είναι  να προκαλεί  τους παίκτες να αλληλοβασανίζονται , να εκσφενδονίζονται πάνω σε καρφιά, να πνίγονται σε νερά, ή ακόμα και να σας κατακλύσει με εχθρούς. Αυτά είναι λεπτομέρειες που θα πρέπει να τα περιμένετε να συμβαίνουν αρκετά, ειδικά απο την στιγμή που το παιχνίδι διαθέτει πολύ εύκολη επαναφορά απο το θάνατο.

Έχετε επιλογή προσαρμόσιμων χαρακτήρων , σωρό απο “εκκεντρικά” όπλα και τον ιδιαίτερα χαριτωμένο σχεδιασμό χαρακτήρων της The  Behemoth, το παιχνίδι είναι αρκετά διασκεδαστικό.

3. Driver: San Francisco

Κυκλοφορία : 6 Σεπτεμβρίου ( 2 Σεπτεμβρίου στην Ευρώπη )

Πλατφόρμα : PS3, PC, Wii

Το Driver : San Fransisco είναι κομματάκι weird παιχνίδι, δεδομένου οτι εκτυλίσσεται με κεντρικό πρόσωπο έναν ντετέκτιβ που βρίσκεται σε κώμα και “μεταφέρει” την συνείδηση του αλλάζοντας οχήματα εν μέσω ανελέητων ανθρωποκυνηγητών, επιτάσσοντας το ένα μετά το άλλο αυτοκίνητα στην διάθεση του, σε μια προσπάθεια να ανακόψει όποιους κακοποιούς τυγχάνει να καταδιώκει εκείνη την στιγμή.

Αυτό που θα σας ιντριγκάρει κυρίως είναι πως το D: SF , παρέχει την δυνατότητα της μεταφοράς συνείδησης και στον multiplayer τομέα του, δίνοντας έτσι στους παίκτες την ευκαιρία να επανέλθουν δριμύτεροι στον αγώνα , όταν βρίσκονται να τρώνε την σκόνη του αντιπάλου. Γιατί να σπαταλάτε χρόνο προσπαθώντας να επανακάμψετε απο μια συντριβή, όταν μπορείτε απλώς να μεταφερθείτε άμεσα στο πλησιέστερο αυτοκίνητο καθώς αυτό τρέχει πρός την κατεύθυνση που σας βολέυει?

Το παιχνίδι επίσης δεν περιορίζεται στο να καταφεύγει σε τεχνάσματα και συμπληρώνει με “χαρούμενa” crash modes, τα οποία περιλαμβάνουν το cops vs robbers mode, και μια χαοτική εκδοχή του capture the flag με αμάξια όμως όπου ο μόνος απο τους παίκτες που μπορεί να κάνει μεταφορά συνείδησης σε αυτή την περίπτωση είναι μόνο ο εκάστοτε κάτοχος της σημαίας.

[youtube v=MTOszKpCi34]

Γρήγορο, πυρετώδες και ευρηματικό κοντράρει  στα ίσια τα Burnout και Need For Speed.

2. Gears of War 3

Κυκλοφορία : 20 Σεπτεμβρίου

Πλατφόρμα : Xbox 360

Kάθε κυκλοφορία Gears of War στέλνει μικρές ηλεκτρομαγνητικές δονήσεις στον multiplayer κόσμο. Το πρώτο της σειράς συνείσφερε στο να μπούν ορισμένα στάνταρ στην μηχανική cover > shoot. Το δεύτερο παρουσίασε το Horde mode, ένα γελοία απλό στην χρήση και παράλληλα άκρως εθιστικό multiplayer mode που το εφάρμοσαν και πολλά ακόμα shooters.

Το Gears of War 3 εν τω μεταξύ φέρνει 2 ενδιαφέρουσες προσθήκες, η πρώτη μια διαστρέβλωση  στο Horde mode  που παρέχει την δυνατότητα στους παίκτες να γκρεμίζουν πύργους και άλλες οχυρώσεις δίνοντας τους βοήθεια στο να έχουν ελπίδες επιβίωσης ενάντια σε κύματα απο Locusts.

[youtube fHXNXtn_Bns]

Το κόσμημα πραγματικά εδώ είναι το Beast mode, που επιτρέπει στους παίκτες να αντιστρέψουν τους ρόλους και να παίξουν οι ίδιοι ως Locusts. Εκεί που το Horde mode= επιβίωση ο σκοπός εκεί είναι να δείτε πόσο μπορείτε να αντέξετε ζωντανοί ενάντια σε αυξανόμενες ακατόρθωτα πιθανότητες, το Beast mode προκαλεί τους παίχτες να ξεχυθούν με όλη την δυναμική μιάς στρατιάς Locusts “καθαρίζοντας” τους μηδαμινούς ανθρώπους όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Όπότε μπορείτε να επιλέξετε και Locusts, αλλά και σχεδόν  κάθε άλλο είδος φρικτών υπογείων κατοίκων : απο τους ασήμαντους Tickers, Wretches εως και Berserkers, Corpsers, μέχρι και μιά γιγάντια σαρανταποδαρούσα μπορείτε να χειριστείτε. Αναμένουμε να δούμε μόνο πως θα είναι στην τελική μορφή του.

1. Journey

Κυκλοφορία : Θα ανακοινωθεί μέσα στην χρονιά

Πλατφόρμα : PS3

Απο τα παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν στην πορεία, το Journey έχει την πιό ανορθόδοξη προσέγγιση σε multiplayer. Ακόμα και να το αποκαλεί κάποιος έτσι , δεν ακούγεται καλά. Κατά τα άλλα ένα μοναχικό game set σε μία όμορφη… έρημο, το Journey μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να κάνει κάποιον άλλο παίκτη να περιπλανηθεί στο δικό σας παιχνίδι. Ή εσάς σε κάποιου άλλου.

Εαν κατά τύχη όντως βρείτε κάποιον άγνωστο, τρόπος αντίδρασης σας είναι καθαρά στο χέρι σας. Ο Jenova Chen, δημιουργός του Journey περιγράφει την εμπειρία σαν να πέφτεις πάνω σε κάποιον καθώς κάνεις πεζοπορία. Ίσως να θέλεις να είσαι μόνος, απλώς τον αγνοείς και προσπερνάς. Αν απο την άλλη θέλεις την παρέα εσύ και ο νέος φίλος σου, μπορείτε να χρησιμόποιήσετε τα ελάχιστα έιδη επικοινωνίας που παρέχει το παιχνίδι- χοροπηδητά και μη φωνητικά καλέσματα -ωστέ να εξερευνήσετε και να λύσετε τους γρίφους του παιχνιδιού μαζί.

[youtube ycyi7__3LtU]

Όταν το Journey φτάσει στο PSN, ενδιαφέρον θα είναι  να δούμε ποιές επιδράσεις θα έχει το εξ’ ολοκλήρου προαιρετικό drop- in co -op και σχετικά με την εμπειρία του να παίζετε το παιχνίδι. Θα είναι εφικτό να μοιράζεστε τις ιδέες που έχετε ώστε να επιλύσετε τους γρίφους; Θα έχει διάρκεια το gameplay; Ή το να προσπαθείτε να συντονιστείτε με ένα σιωπηλό συνεργάτη ,θα γίνει ενοχλητικό; Όπως και αν έχει, γεγονός είναι οτι μπορείτε πάντα απλώς να προσπεράσετε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης

Όλοι οι τύποι εργασίας

23-01-2024

Αθήνα

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
29 Μαρ. 2024
ΦΕΝ
19:45
-
ΑΛΜΠ
29 Μαρ. 2024
ΒΙΡ
21:30
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;