Μια νέα μορφή διαφήμισης πρόκειται να δοκιμάσει το Facebook, αυτή σε ζωντανό χρόνο, έτσι για να δει πόσο μπορεί να προχωρήσει την έννοια της διαφήμισης.
Βασιζόμενο στα status που ανανεώνουμε, θα εμφανίζονται και σχετικές διαφημίσεις, με περισσότερο κέρδος φυσικά από τη στοχευμένη διαφήμιση στους ενδιαφερόμενους. Γράφετε πχ. “Θέλω πίτσααααα!”. Την ίδια ώρα θα σας εμφανιστούν οι κατάλληλες διαφημίσεις/προσφορές και είναι στο χέρι σας να διαλέξετε αν θέλετε να κάνετε κλικ.
Προς το παρόν εφαρμόζεται στα 5 εκατομμύρια χρηστών από τα 500 εκατομμύρια, αλλά σύντομα θα το δούμε όλοι. Χμ, και το Twitter το έχει δοκιμάσει, να δούμε θα τους βγει;
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Επιστήμες
Μερική Απασχόληση
31-01-2024
Ξηροκρηνη
400
Γραφικές Τέχνες
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Βούλα